خوش اومدی دوست عزیز!

سرگرمی و خانواده

خوش اومدی دوست عزیز!

سرگرمی و خانواده

پارک آبی و تفریحی آفاموسا در کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت مالزی، یکی از شهر های گردشگری جنوب شرقی آسیاست که هر سالاه میزبان بسیاری از گردشگران خارجی از سراسر دنیاست. این شهر در کنار جاذبه های فرهنگی و تاریخی و مراکز خرید متعدد، تفریحات متنوعی برای مسافران فراهم نموده است که یکی از این مکان های سرگرمی پارک آبی آفاموسا می باشد. این پارک در 100 کیلومتری کوالالامپور واقع شده است.



مسیر کوالالامپور تا مجتمع تفریحی آفاموسا بزرگراهی است که اطراف آن پوشیده از جنگل های تجاری پالم می باشد و بزرگراه به مقصد سنگاپور نیز می باشد. تنها راه برای رفتن به پارک آبی آفاموسا که از تفریحات مالزی می باشد تاکسی است که با توجه به دوری مسافت معمولا تاکسی ها به صورت رفت و برگشت مسافر ها را جابجا می کنند کرایه تقریبی رفت و برگشت حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ رینگیت متغیر است. در این پارک آبی یک ساحل مصنوعی در نظر گرفته شده است که توریست ها می توانند از ورزش های ساحلی آن بهره مند شوند.



از جمله بخش های متنوع پارک آبی می توان به استخر موج، آبشار، دریاچه قایق رانی، بازی های آبی، سرسره بلند با شیب فوق العاده تند همراه با جریان آب، رودخانه Lazy با پیچ های تند و مهیج و استخر موجدار اشاره کرد. دوست داران بازی تیر و کمان هم می توانند از این بازی بهره مند شوند و امکاناتش را از متصدیان دریافت کنند. در کنار همه اینها، شما می توانید با سواری بر تخته موج، در رودخانه ی آرام این پارک لذت ببرید. در اینجا قایق سواری برای خانواده ها یا گروه های ۵ نفره نیز جذاب و سرگرم کننده است.


جاذبه های گردشگری کوالالامپور بسیارند اما پارک های آبی و مجتمع های تفریحی بازدیدکنندگان زیادی دارند. مجتمع تفریحی آفاموسا با وسعتی حدود ۵۲۶ هکتار علاوه بر پارک آبی قسمت های دیگری را نیز در خود جای داده است مجموعه اسب دوانی و ماهیگیری، زمین های گلف، پارک سافاری، شهرک غرب وحشی و دهکده هزار و یک شب (دهکده عربی ) از بخش های متنوع این مجتمع می باشد.



یکی دیگر از تفریحات در آفاموسا وجود بالن هایی است که شما را تا ارتفاع بالایی حمل می کنند تا پارک و محوطه آن و حتی شهر کوالالامپور را از بالا ببینید. این مجموعه مجهز به رستورانی در کنار تپه و رستورانی در کنار دریاچه با انواع اغذیه غربی و محلی می باشد همچنین انواع غرفه های فست فود نیز در این محل وجود دارد. در مناسبت ها و جشن هایی مانند کریسمس و سال نو چینی، رژه و نمایش در فضای آزاد انجام می پذیرد که بسیار دیدنی است. مجتمع تفریحی آفاموسا از جمله برترین تفریحات کوالالامپور به شمار می آید. توصیه می شود که حتما صبح زود عازم این مجتمع شوید تا بتوانید از امکانات موجود، بهتر استفاده کنید.





منبع: bestgasht.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.